امروز احساس خوبی داشته باشید: نکاتی برای رشد شخصی

اینجا فقط برای دخترهای عاشق است، اگر عشق نمی دونی چیه وارد نشو

امروز احساس خوبی داشته باشید: نکاتی برای رشد شخصی

۱,۲۹۴ بازديد
امروز احساس خوبی داشته باشید: نکاتی برای رشد شخصی

این کاملا طبیعی است که به عنوان یک انسان برای بهبود خود تلاش کند - چه کسی در میان ما حداقل یک جنبه از شخصیت یا مهارت های بین فردی ما را که دوست داریم تغییر دهیم پیدا نکرده است؟ چنین تغییری غالباً غیرممکن ، دشوار است که بدون کمک یا راهنمایی حاصل شود. ما برخی از روش ها را برای کمک به شما شرح داده ایم و در صورت اعمال ، تغییرات را به راحتی مشاهده خواهید کرد.

همه ما می دانیم که گفتن اینکه شما می خواهید چیزی را درباره خود تغییر دهید آسان است و هرگز این اتفاق نمی افتد. مهم است که مقداری جایگاه پیدا کنید که به شما امکان می دهد مرحله گفتن اینکه می خواهید تغییر دهید را پشت سر بگذارید. باید چیزی باشد که بتواند شما را متقاعد کند ، چیزی که در ذهن شما کلیک کند و به شما کمک کند.

سعی کنید منطقه ای از خانه خود را به عنوان نوار فرود تعیین کنید. این منطقه باید برای رها کردن چیزهایی باشد که شما هنگام بازگشت به خانه به درستی سازماندهی نمی کنید. معمولاً ، از خرید یا کار به خانه می آیید و شما را خسته می کند و شما فقط می خواهید وسایل را کنار بگذارید و آرام باشید. با نگه داشتن همه چیز در یک منطقه ، شما آشفتگی ایجاد نمی کنید و بعداً می توانید به راحتی آن را سازماندهی کنید.

یک مکان ، در خانه یا محل کار ، که باید بدون سر و صدا باقی بماند ، میز شما است. این منطقه کار شخصی شما است ، بنابراین باید بدانید همه چیز کجاست. شما باید سازماندهی کنید ، مانند پرونده ها و کشوها برای مقالات مهم خود و نگهدارنده چیزهایی مانند مداد ، کارت ویزیت و گیره های کاغذی.

ارزش های بد زندگی خود را شناسایی کنید. تعصب سیستمی و نهادی می تواند ما را به سمت درونی سازی موارد معیوب سوق دهد ، بنابراین بهتر است در مسیر پیشرفت شخصی خود به نقص سیستم اعتقادی خود بپردازید. هرچه اساس باورهای خود را بهتر درک کنید ، احساس پایبندی به آن احساس بهتری خواهید داشت.

وقتی صحبت از رشد شخصی می شود ، صادقانه و مکرر بازخورد بخواهید. در دفتر ، یک ساختار پشتیبانی از افرادی که می شناسید و برای آنها احترام قائل هستید ، ایجاد کنید تا به طور دوره ای در مورد نحوه کار با برنامه توسعه خود بازخورد داشته باشید. در خانه ، صمیمانه از خانواده خود بخواهید که به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کنند. حتماً هرگونه بازخورد را به عنوان هدیه بپذیرید ، حتی اگر شنیدن آن مشکل باشد.

بدون پیشنهاد عذرخواهی به دیگران نه بگویید. همه حق دارند بله یا نه به چیزهایی که در زندگی روزمره مطرح می شود ، بگویند. بسیاری از آنها سخت کار می کنند که بیشتر از این نگویند ، اما برای این کار احساس بد یا گناه می کنند و در پایان انواع دلایل یا بهانه را ارائه می دهند. شما در مورد انتخاب خود در مورد زندگی خودتان توضیحی به مردم ندارید. بدون عذرخواهی ، نه گفتن را بیاموزید.

اگر در اطراف گروه های بزرگ یا افراد جدید مضطرب هستید ، با رفتن به خانه شخصی که به سینما اعتماد دارید ، بر این غلبه کنید. فیلم ها روش های شگفت انگیزی برای معاشرت هستند بدون اینکه احساس کنید مجبورید یک مکالمه را ادامه دهید. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا در یک گروه عظیم از افراد در یک محیط عاری از استرس در کنار یکدیگر باشید.

یکی از ساده ترین و سازنده ترین راه ها برای تقویت احساس عقب ماندگی از خود ، افزایش سرعت هنگام راه رفتن است. به نظر ساده می رسد ، اما افراد با اعتماد به نفس با هدف قدم می گذارند و دیگران آن را متوجه می شوند. شما اولین برداشت قویتری ایجاد خواهید کرد ، با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر می شوید و خیلی سریعتر از نقطه A به نقطه B می رسید.

برای آگاهی بیشتر از خود و تقویت روحیه ، از هنر لذت ببرید یا خلق کنید. بسیار راحت است که بتوانیم درگیر خودمان شویم و دید خود را نسبت به جهان محدود کنیم. وقتی به یک هنر واقعاً خیره کننده و باشکوه نگاه می کنید ، این آگاهی شما را باز می کند و به شما کمک می کند تا امکانات را تصور کنید. وقتی هنری خلق می کنید ، جنبه های بازیگوشانه و کودکانه ذهن شما را بیدار می کند.

اگر احساس می کنید زندگی شما بی معنی است ، به چیزهایی فکر کنید که انگیزه واقعی شما هستند و درباره آنها اطلاعات کسب کنید! خیلی اوقات ، وقتی بزرگ می شویم چیزهایی را که دوست داریم ترجیح می دهیم نه اینکه دنبال آنها برویم. این یک دستورالعمل مطمئن برای یک زندگی غم انگیز و تحقق نیافته است. کمی وقت بگذارید تا خواسته قلبتان را شناسایی کنید و سپس آن را بی وقفه دنبال کنید! به علایق خود افتخار کنید! آنها شما را جالب می کنند!

برخی از افراد وقت زیادی را به دعا یا صحبت می گذرانند ، اما فراموش می کنند که وقت خود را برای گوش دادن صرف کنند. هر روز 20 دقیقه وقت بگذارید و در مورد زندگی خود و احساس خود در مورد آن تأمل کنید. این کار را به تنهایی انجام دهید تا واقعاً درک عمیق تری از افراد درون و بیرون خود پیدا کنید.

به دنبال دانش درست و مفید باشید. فریب چیزی را نخورید که به شما کمک نخواهد کرد فقط به این دلیل که قانع کننده به نظر می رسد. بیاموزید چگونه از دروغ حقیقت را بگویید. شما می توانید این کار را با عدم تکانشگری انجام دهید ، اما زمانی را برای تحقیق درباره تصمیمات خود در زندگی اختصاص دهید.

مناطقی را در زندگی خود پیدا کنید که بیشترین اعتماد به نفس را ندارید. اگر وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید که به چه مناطقی فاقد اعتماد به نفس هستید ، متوجه خواهید شد که به راحتی جلب اعتماد در آن مناطق آسان تر است ، نه اینکه بخواهید در همه موارد زندگی خود اطمینان کلی کسب کنید.

هر روز برای مطالعه وقت بگذارید. با خواندن ، به خود این فرصت را می دهید که خطاها و چالش های دیگران و نحوه برخورد آنها را تصور کنید. این امر با درکی به شما در مورد بهترین روش ها و سناریوهای بد ، روند رشد شخصی شما را تسریع می کند. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.