مشاوره برای کمک به شما در پیشرفت شخصی

اینجا فقط برای دخترهای عاشق است، اگر عشق نمی دونی چیه وارد نشو

مشاوره برای کمک به شما در پیشرفت شخصی

۱,۲۸۹ بازديد
مشاوره برای کمک به شما در پیشرفت شخصی

یافتن بهترین نکات و کمک به خودیاری که در سراسر وب پراکنده شده است می تواند کاملا طاقت فرسا باشد. این مقاله برای برداشتن برخی از کارهای اساسی در جستجوی اطلاعاتی که به دنبال آن هستید ، نوشته شده است. اگر به دنبال برخی از نکات عالی برای کمک به خود هستید ، این مقاله را بخوانید.

یک نکته عالی برای خودیاری این است که وقت زیادی را صرف تماشای تلویزیون نکنید. تلویزیون بیش از حد سالم نیست زیرا می تواند میزان استرس شما را بسیار افزایش دهد. تماشای بیش از حد تلویزیون نیز باعث کم تحرکی می شود که سالم نیست. سعی کنید میزان تلویزیونی را که روزانه تماشا می کنید محدود کنید.

حدس زدن اینکه چگونه مردم به شما تصور می کنند یا اینکه در مورد شما چه فکری می کنند ممکن است هزینه یک دوست خوب باشد. هیچ کس نمی تواند ذهن یا قلب شخص دیگری را بخواند ، بنابراین سعی کنید دائماً در مورد آنچه دیگران فکر می کنند نگران نباشید. خود باشید و صادق باشید و بگذارید زمان بهترین دوستان را تولید کند.

هنر فداکاری را تمرین کنید. وقتی به دیگران کمک می کنید ، با مراقبت از دیگران و تمرکز کمتر روی خود ، متوجه خود واقعی و مراقب خود می شوید. کمک به شخص دیگری که نیازمند است یکی از بهترین داروهای تسکین دهنده استرس است و وقتی چیزی از خود را برای کمک به دیگری فدا می کنید ، شروع به درک کامل خود می کنید.

با مهربان بودن در محل کار ، بهره وری خود را افزایش دهید. وقتی یک کارگر وقت خود را برای کارفرمایان خود خرج می کند و باعث ایجاد تنش می شود ، توانایی انجام کار را مهار می کند. با این حال پیشرو بودن در مهربانی و خوش برخورد بودن با همکاران به جلوگیری از درگیری هایی که باعث اتلاف وقت می شود کمک می کند.

برای اینکه بتوانید در مسیر پیشرفت شخصی خود موفق باشید ، باید پایه و بنیادی داشته باشید که بتوانید از آن استفاده کنید. موفقیت شما با توجه به سطح تصویر و تصویر از خودتان تعیین می شود. اینها دو چیز ساده هستند که می توانید تقویت کنید ، و به نوبه خود در شناسایی موفقیت آمیز همه چیزهایی که می خواهید در زندگی بهبود ببخشید به شما کمک می کنند.

از کمک یک داروی هومیوپاتی برای ناراحتی های موقعیتی استفاده کنید. قطع رابطه یا مرگ یکی از عزیزان می تواند احساسات شما را به چرخش در بیاورد. این گاهی اوقات منجر به یک پاسخ افسردگی می شود ، افسردگی موقعیتی نامیده می شود. یک داروی هومیوپاتی ، Ignatia amara ، از لوبیای Saint Ignatiur گرفته شده و به شما در حل احساس غم یا هیستری کمک می کند.

سر و صدا را از سر راه خود دور کنید. به نظر می رسد این یک گام کوچک باشد ، اما اکثر مردم دریافتند که از بین بردن بی نظمی نه تنها فضای چیزهای دیگر را آزاد می کند ، بلکه به آنها احساس آرامش کلی می دهد و احساس ناامیدی مکرر دارند. فقط دانستن اینکه اوضاع در کجاست می تواند مایه آرامش باشد.

از آموزش نترسید! آموزش به دیگران ، خواه آموزش دادن کفش به کودک باشد و هم آموزش کارکرد قطعه جدیدی از ماشین آلات پیچیده به یک همکار ، کار قدرت بخشی است. نیازی نیست که ما خود متخصص باشیم تا آماده باشیم در صورت نیاز کسی به آن کمک کنیم.

شما باید هر سال را با نوشتن لیستی از چیزهایی که دوست دارید در طول سال انجام دهید ، شروع کنید. مواردی را که برای انجام آنها به کار احتیاج دارد ، شامل مواردی کنید که مانند تعطیلات سرگرم کننده هستند. با نگه داشتن یک لیست می توانید تمام اهدافی را که برای سال در نظر گرفته اید مشاهده کنید که به شما کمک می کند تا آن را در تمرکز نگه دارید تا به همه کارها کمک کند.

بیاموزید که افکار منفی سخت و بی اساس در مورد افراد دیگر را بدرقه کنید. اگر احساس خاصی از احساسات ناخوشایند رو به افزایش است ، آن را در همان جا متوقف کنید و خود را مجبور کنید حداقل در مورد شخص یا افراد مورد نظر به دو مورد مطلوب یا چاپلوسانه برسید. با گذشت زمان ، تمرین منظم این تمرین با فراخواندن فوری مثبت ترین جنبه های افراد و موقعیت ها ، احساسات شما را شکل می دهد.

برای استفاده خودکارانه در رابطه با اختلال دوقطبی ، اطمینان حاصل کنید که از انواع مصرف الکل دور هستید. این مهم است زیرا انجام این کار ممکن است همراه با داروهایی که قبلاً مصرف می کنید ، عوارض جانبی مضر برای بدن و ذهن شما ایجاد کند. این مربوط به هر نوع ماده شیمیایی تغییر دهنده خلق و خوی است که برای شما تجویز نشده است.

هفت راز موفقیت وجود دارد که رشد شخصی واقعی را به وجود می آورد. آنها جهت ، مقصد ، عمل ، واکنش ، شتاب ، تکمیل و تولید مثل هستند. این مراحل را به ترتیب طی کنید و مطمئن باشید موفقیت خود را با دیگران به اشتراک می گذارید. موفقیت وقتی واقعی تر می شود که بتوانید در مورد آن صحبت کنید.

برای رسیدن به اهداف خود باید همه چیز را در چشم داشته باشید. شکست های کوچک را به عنوان یک عقب گرد موقت تشخیص دهید و اجازه ندهید که عقب نشینی ها شما را از رسیدن به اهداف خود دور کند. به جای تمرکز روی اشتباهاتی که مرتکب شدید ، روی همه چیزهایی که تاکنون بدست آورده اید تمرکز کنید. حفظ نگرش مثبت برای موفقیت شما ضروری است.

قبل از اینکه بتوانید به پیشرفت خود کمک کنید ، باید مایل باشید این کار را انجام دهید. دلیل این که بسیاری از مردم از خود راضی نیستند این است که آنها در ارائه پیشنهادهایی در مورد بهبود زندگی کلی خود آزاد نیستند. با داشتن ذهن باز ، ممکن است چیزهایی بیاموزید که به شما کمک می کند از خود راضی باشید.

نقاط قوت شخصی و هر روز بر روی آنها بازی کنید. نقاط قوت شخصی شما تا حد زیادی به پیشرفت شخصی شما کمک می کند ، به شما کمک می کند روز به روز با توانایی کنار آمدن با استرس و چالش های پیش آمده جلو بروید. با این حال ، فقط وقتی این نقاط قوت را درک کنید ، می توانید واقعاً بر روی آنها بازی کنید و از آنها برای سود خود استفاده کنید.

حیوان خانگی بگیرید حیوانات خانگی می توانند راهی برای عشق شما فراهم کنند ، اما بیش از این ، آنها می توانند به شما یاد دهند که چگونه فرد بهتری باشید. تمایل آنها به احمق بودن و بازی را مشاهده کنید. مشاهده کنید که آنها حتی اگر با مقاومت مواجه شوند چقدر ساده روی اهدافشان متمرکز می شوند. یک حیوان خانگی می تواند یک معلم عالی برای وفاداری به خود باشد.

امیدوارم نکات جدید و مفیدی برای استفاده در زندگی خود پیدا کرده باشید. اگر می توانید راهی برای استفاده از آنچه در این مقاله خوانده اید در زندگی روزمره خود بیابید ، مطمئناً از بسیاری از این نکات کاملاً تفکر شده بهره مند خواهید شد. آنها را در زندگی خود اعمال کنید و به اهداف شخصی خود برسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.