مشاوره برای ایجاد بهترین حالت ممکن

اینجا فقط برای دخترهای عاشق است، اگر عشق نمی دونی چیه وارد نشو

مشاوره برای ایجاد بهترین حالت ممکن

۱,۲۸۷ بازديد
مشاوره برای ایجاد بهترین حالت ممکن

بسیاری از افراد تکنیک های توسعه شخصی را امتحان می کنند ، اما انجام آنها دشوار است. موانعی مانند آمادگی جسمانی ، توانایی ذهنی یا کنترل خود ، می تواند مانع افرادی شود که می خواهند رشد شخصی را امتحان کنند. نکاتی که در این مقاله یافت می شود به هر کسی که قصد توسعه شخصی را دارد برای از بین بردن این موانع کمک خواهد کرد.

با کسانی که به شما الهام می گیرند صحبت کنید. ببینید چه نوع مانتراهایی را دنبال می کنند تا نقاط قوت شخصی خود را افزایش دهند و نقاط ضعف شخصی خود را کار کنند. سعی کنید از تکنیک های آنها به عنوان راهنما استفاده کنید و آنها را با مثال دنبال کنید. برای کمک به افزایش قدرت خود ، روی قدرت دیگران ضربه بزنید.

اگر به فکر رفتن برای سفر به خودیاری هستید ، بسیار مهم است که هیچ اطلاعات گمراه کننده ای دریافت نکنید. شما همیشه می خواهید نصیحت آگاهانه ای را که شایسته آن هستید ، دریافت کنید. در غیر این صورت ، ممکن است در پایان روند مثبت ماندن باقی نمانید و قبل از اینکه به طور کامل خود را شفا دهید ، منصرف شوید.

جمله "هرگز نگو هرگز" همیشه درست است. ترک یک کار در حال انجام نه تنها مانع رسیدن شما به پایان کار می شود بلکه باعث کاهش روحیه شما می شود. شما باید اهداف خود را تا پایان دنبال کنید ، و به همین دلیل ، باید نقاط عطف فردی خود را کوچک کنید تا خود را برای رسیدن به موفقیت تنظیم کنید. ترک هیچ کاری در ایجاد اعتماد به نفس شما ایجاد نمی کند ، بنابراین جمله "من نمی توانم" را ترک کنید.

آنچه می خواهید به آن دست پیدا کنید زندگی کنید. اهداف و باورهای اصلی شما باید جزئی از زندگی شما شود. مطمئن باشید که روشهایی را که می توانید بیان ارزشهای اصلی خود را در زندگی روزمره خود قرار دهید ، شناسایی کنید. این شما را قادر می سازد پای عقاید خود بایستید و تغییری در زندگی خود و اطرافیان ایجاد کنید.

نکته دیگری که می توانید هنگام بهتر کردن خود ، حرفه خود و چشم اندازها و چشم اندازهای زندگی خود در نظر بگیرید این است که زندگی را برای خود زندگی کنید! آنچه ممکن است دیگران بخواهند انجام دهید ، بگویید یا رفتار نکنید زیرا این امر مانع رشد فردی شما در بسیاری از سطوح می شود.

تهیه لیست می تواند به شما در یافتن آرامش کمک کند. دانستن اینکه چه کاری باید انجام شود می تواند به شما کمک کند تا استرس زیادی را از بین ببرید زیرا وقت خود را صرف تلاش برای به خاطر آوردن آنچه می خواستید آن روز انجام دهید نخواهید داشت. این به شما کمک می کند احساس کنید که برنامه ای دارید و می دانید در طول روز چه انتظاری دارید که زندگی را بیش از حد متشنج می کند.

یکی از بهترین راه ها برای بهبود خود ، کشف دلایل اصلی دوست نداشتن افراد خاص است. غالباً ، مردم دریافتند که اگر لیستی از افراد خاصی را که باعث تحریک آنها می شوند ، تهیه کنند ، در واقع نمی توانند دلیل منطقی برای احساسات خود بیابند. قرار دادن این دلایل روی کاغذ شما را مجبور می کند که عقب بروید و آنها را به صورت عینی مشاهده کنید.

چگونه رهبر بهتری می شوید؟ جنبه بسیار مهمی از هدایت شامل چیزی به نام "خدمات" است. شما باید به دیگران خدمت کنید تا یک رهبر بزرگ باشید. همچنین ضروری است که از شخصی نخواهید کاری را انجام دهد که خودتان انجام ندهید. یک رهبر بزرگ تلاش می کند تا به دیگران کمک کند.

به هم زدن ادامه دهید. همه ما درباره قطار کوچکی که فکر می کرد می تواند و لاک پشتی که خرگوش را در مسابقه می زند شنیده ایم. تلاش مداوم برای دستیابی به یک هدف در نهایت ما را به آنجا می رساند. ما فقط باید به هم زدن یا حتی شاید خزیدن ادامه دهیم و در نهایت به مقصد خواهیم رسید.

عزت نفس خود را با کنترل نحوه گفتگو با خود تقویت کنید! با خود خوب باشید و مطالب و اشتباهات کوچک خود را بپذیرید. هیچ کس کامل نیست ، و احتمالاً با انتقاد بیش از حد و عفو نکردن از افراد دیگر این کار را نمی کنید ، بنابراین نسبت به خود چنین رفتار نکنید! به خودتان اجازه دهید اشتباه کند و بی نظیر باشد.

اگر پیشرفت شما مربوط به سلامتی یا تناسب اندام است ، سعی کنید به یک انجمن پشتیبانی مرتبط با موضوع بپیوندید. این می تواند به شما در یادگیری نکات جدید کمک کند ، اما همچنین به شما کمک می کند تا پاسخگو باشید. این می تواند گروهی باشد که در فواصل منظم با هم ملاقات می کنند یا یک انجمن آنلاین. انجمن ها اغلب راحت تر هستند ، زیرا شما می توانید در اوقات فراغت خود را به روز کنید.

منظم باشید وسایل خود را شبانه قبل از خواب سازماندهی کنید تا آماده باشید تا روز بعد را تحویل بگیرید. این به شما کمک می کند افکار خود را برای روز بعد در حالی که چیزها را جمع می کنید مرتب کنید. این به کاهش استرس کمک می کند زیرا روز خود را در مقابل خود سپری خواهید کرد.

استراحت کافی داشته باشید. یک خواب خوب شبانه نه تنها بیماری ها را دفع نمی کند ، بلکه اطمینان حاصل می کند که ذهن شما واضح و آماده برای کارهای روزمره است که پیش رو دارید. کم خوابیدن می تواند شما را تحریک پذیر و بدجنس کند و به معنای واقعی کلمه می تواند مانع همه کارهایی شود که انجام می دهید. از خواب زیبایی چشم پوشی نکنید.

برای ادامه مسیر ، با احساسات خام به خود انگیزه دهید. به همه افرادی که به شما گفته اند که انجام این کار امکان پذیر نیست فکر کنید و بگذارید عصبانیت شما را به جلو سوق دهد. تمایل به اثبات نادرست بودن همه افراد ناشناخته داشته باشید و اجازه ندهید خود را ناامید کنید. وقتی به اهداف خود رسیدید ، مرد بهتری باشید و از مالیدن آن به چهره مخالفت خودداری کنید.

راز باز کردن قفل خوشبختی شما می تواند بیرون بردن چند لحظه کوتاه خارج از منطقه راحتی شما باشد. غیر معمول نیست که یک فرد از این بیماری اجتناب کند.

احساس طرد شدن یا عدم موفقیت در همان زمان ، زندگی ای را که احساس می کنند محدود کننده و تحقق نیافته است. جرات امتحان چیزهای جدید برای خوشبختی شما ضروری است.

هدف اصلی را در زندگی خود تعیین کنید - چیزی که هر روز برای آن تلاش می کنید ، یا چیزی که می خواهید هر روز به دنبال آن باشید. تعیین هدف زندگی شما بهترین راه برای گذراندن زندگی در یک مأموریت ، با هدف و با تمرکز برای رسیدن به چیزهایی است که در زندگی می خواهید.

همانطور که قبلاً بیان شد ، مردم معمولاً انجام تکنیکهای رشد فردی را سخت می بینند. دلیل این امر به دلیل وجود موانع مختلف است که از پیشرفت آنها جلوگیری می کند. اگر نکاتی را در رابطه با رشد شخصی در این مقاله به خاطر بسپارید ، می توانید موانعی را در راه خود برطرف کرده و به حداکثر نتایج توسعه برسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.