نکات خارق العاده توسعه شخصی که می تواند برای شما مفید باشد!

اینجا فقط برای دخترهای عاشق است، اگر عشق نمی دونی چیه وارد نشو

نکات خارق العاده توسعه شخصی که می تواند برای شما مفید باشد!

۱,۲۸۷ بازديد
نکات خارق العاده توسعه شخصی که می تواند برای شما مفید باشد!

همه ما می خواهیم خود را بهبود ببخشیم ، اما غالباً می گوییم که بیش از حد مشغول هستیم یا کار ما بیش از حد نیاز به تمرکز بر رشد شخصی دارد. با این حال ، بهبود خود مهمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم ، و تا زمانی که خودمان پیشرفت نکنیم ، هیچ چیز دیگری در اطراف ما نمی تواند بهینه باشد. این مقاله روش های مختلفی را برای دستیابی به پیشرفت شخصی واقعی ثبت می کند.

تعمیم ها دشمن خودسازی و موفقیت شما هستند. فرایندهای فکری خود را بررسی کنید تا ببینید چه عقاید منفی و کلی نسبت به خود دارید. اگر در ذهن خود بگویید که "همیشه شکست می خورید" و غیره ، این دقیق نیست. حتی اگر فقط یک بار باشد ، شما در گذشته موفق شده اید! به خود یادآوری کنید که آینده درخشان است و خودسازی امکان پذیر است.

برخی از سطح رضایت برای سلامت روان و خودسازی بسیار مهم است. در حالی که تاکتیک ها و نکات خودیاری بر روی تلاش مداوم تمرکز دارند ، یک تصویر بزرگتر وجود دارد که باید در نظر گرفت. هرگز بدون داشتن کمی لذت به خود ، به سلامتی جامع و شادی ذهنی نخواهید رسید. بیاموزید به مواردی که نمی توانید تغییر دهید (خانواده ، درآمد سال گذشته و غیره) راضی باشید. هنگامی که از چیزهای دائمی زندگی خود راضی بودید ، آماده تغییر چیزهایی هستید که می توانید کنترل کنید.

وقتی اوقات سخت می شود به دعاهای خود گوش فرا دهید. بسیاری از مردم دعایی می خوانند که درخواست کمک یا راهنمایی می کنند ، اما تأمل در دعاهای شما و گوش دادن به راهنمای درونی خود به همان اندازه مهم است. هر یک از ما دارای جنبه های شخصیتی متفاوتی هستیم که در درون خود زندگی می کنند ، و اغلب اوقات ، ما پاسخ صحیح را می دانیم اما بخشی از ما در برابر تصدیق آن مقاومت می کنیم.

اهداف خود را در اولویت قرار دهید و برای بهترین چیزهای زندگی خود ارزش قائل شوید. اگر در حال رسیدن به اهداف خاصی هستید ، اهمیت آن را با سایر تعهدات زندگی خود بسنجید. این شما را قادر می سازد تا یک جدول زمانی عملی برای اهداف شخصی تدوین کنید و اعتماد به موفقیت خود را تشویق می کند. اگر اهداف خود را قابل کنترل کنید ، موفقیت بسیار شیرین تر خواهد شد!

برای کنترل خشم و خلق و خوی کلی خود کار کنید. وقتی همه چیز خشن شد و عصبانی شدید ، سعی کنید 10 را بشمارید و تنفس خود را کند کنید. سعی کنید آرام باشید و یا حتی از آنچه باعث عصبانیت شدید شما می شود ، دور شوید. با استفاده از آن "وقت خارج کردن" ، می توانید با سر واضح تری برگردید و سعی کنید مشکل را حل کنید.

برای استراحت وقت بگذارید. زیاد کار کردن در خود نه تنها برای سلامتی مضر است ، بلکه می تواند کارهای ساده را بسیار سخت تر کند. ذهن شما فقط برای مدت زمان طولانی فقط می تواند روی یک چیز خاص کار کند. شما برای پاک کردن سر خود و بازگشتن به کار خود با طراوت و آماده کار به یک دوره آرامش نیاز دارید.

یک قهرمان پیدا کنید تا به شما کمک کند تا درگیر شوید و هنگام تلاش شما را تشویق کند. قهرمان شما می تواند فردی نزدیک به شما در زندگی شخصی شما باشد ، یک مربی توسعه حرفه ای یا یک مربی قابل اعتماد در محل کار. ایده این نکته این است که مطمئن شوید مکانیزم پشتیبانی قوی برای کمک به شما در حفظ و توسعه اهداف شخصی خود دارید.

اگر می خواهید احساس مثمر ثمر بودن داشته باشید باید حداقل یک کار برنامه ریزی شده در روز را انجام دهید. این کار نباید یک وظیفه دلهره آور باشد. مهم این است که کاری انتخاب کنید که متناسب با زمانی باشد که در دسترس دارید و نه اینکه بخواهید چیزی را در یک شکاف زمانی کوچکتر از آنچه واقعاً مورد نیاز است فشرده کنید.

خود را برای روزی اجتناب ناپذیر آماده کنید که کسی تصمیم به قلدری شما یا تلاش برای پایین آوردن شما را دارد. یک احتمال خوب وجود دارد که شما مطمئنا لیاقت این نوع درمان را ندارید ، اما برای همه اتفاق می افتد. به این فکر کنید که چگونه می توانید به ناهنجاری های آنها به روشی منطقی ، مودبانه و معقول پاسخ دهید که از درگیری جلوگیری می کند اما به آن شخص می فهماند که از خط خارج است. این به شما کمک می کند تا از صدمه ای که همیشه همراه این نوع تعامل منفی است ، بالاتر بروید.

بیاموزید که تقریباً با استفاده از عباراتی که همدلی و تفاهم را با دیدگاه طرف مقابل برقرار می کند ، نتیجه تقریباً هر بحث یا درگیری را بهبود بخشید - حتی اگر با آن موافق نیستید. این عمل می تواند کانال روشنی برای مذاکره ایجاد کند و ایجاد احترام را آسان تر می کند.

اگر با افسردگی دست و پنجه نرم می کنید ، یکی از بهترین راه ها برای زنده ماندن خود وقت گذراندن با کسانی است که مثل شما خوش شانس نیستند ، چه از نظر مالی ، حمایت عاطفی یا شغلی. به عنوان یک پاداش اضافی ، تعامل با این افراد غالباً کسی را ترغیب می کند که هم در زندگی خود و هم در شرکتشان پیشرفت کند.

همیشه با خودت درست باش با ارزشهایی که به آنها اعتقاد دارید زندگی کنید. صداقت شخصی به شما اعتماد به نفس می دهد که برای موفقیت در زندگی شخصی و تجاری خود نیاز دارید. مردم به راحتی می توانند به دیگران که با اعتقادات خود زندگی می کنند اعتماد کنند و شما با این اعتماد پاداش خواهید گرفت.

یک سرگرمی پیدا کنید و کاری انجام دهید که مورد علاقه شما باشد. سرگرمی ها راهی عالی برای از بین بردن استرس هستند. اگر می توانید سرگرمی خود را پیدا کنید که شامل تعامل اجتماعی باشد ، می توانید زندگی سالم تری داشته باشید. هر سرگرمی آرامش بخشی به شما در از بین بردن استرس  کمک می کند.
کاری برای انجام دادن با وقت شما

برای داشتن انگیزه ، یک رقابت دوستانه با یک دوست یا یک همکار داشته باشید.

این امر در مورد همه موارد از کاهش وزن تا اهداف سه ماهه اعمال می شود. بیشتر افراد وقتی با دیگران رقابت می کنند به سادگی بیشتر کار می کنند. فرد دیگر نیز می تواند به شما کمک کند تا در مسیر خود باشید و از روزهای تنبلی جلوگیری کنید. برای انگیزه بیشتر برای جایزه رقابت کنید.

در زمان نیاز به خدا روی آورید. یک فرد معنوی بودن می تواند طرز تفکر شما را از طرق مختلف تغییر دهد. وقتی از نظر معنوی رشد کنید ، به طور کلی سلامتی شما تغییر می کند. در حالی که بسیاری ممکن است در حالی که افسرده هستند متفاوت فکر کنند ، معنوی بودن می تواند برای روح و روان شما معجزه کند.

ما نباید بهانه بدهیم که چرا روی رشد شخصی خودمان متمرکز نیستیم. نکاتی که در اینجا ذکر شده است باید توسط همه ما استفاده شود تا ما بتوانیم به افرادی که می خواهیم باشیم تبدیل شویم. نباید از شغل یا بهانه دیگری برای جلوگیری از انجام آنچه شاید هدف اساسی ما باشد ، بهبود خود استفاده کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.