همدلی - معنای آن چیست و چگونه می توان آن را توسعه داد

اینجا فقط برای دخترهای عاشق است، اگر عشق نمی دونی چیه وارد نشو

همدلی - معنای آن چیست و چگونه می توان آن را توسعه داد

۱,۲۸۷ بازديد
همدلی - معنای آن چیست و چگونه می توان آن را توسعه داد

وقتی قصد دارید سفری برای پیشرفت شخصی خود برنامه ریزی کنید ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اگر برنامه مورد نیاز خود را نداشته باشید ، ممکن است بیشتر از زمان لازم با این روند رنج و درد را سپری کنید. این مقاله اطلاعات مورد نیاز در زمینه پیشرفت شخصی را به شما ارائه می دهد.

رشد شخصی اغلب استان برنامه ریزان تهاجمی است. اگرچه یک طرح بیش از حد محدودکننده می تواند مانعی برای پیشرفت شخصی موفق باشد. برای مقابله با موانع غیر منتظره ، برنامه ها باید انعطاف پذیر باقی بمانند. وقتی استراتژی ها ناموفق بودند ، برنامه ها برای پذیرفتن ایده های جایگزین باید تغییر کنند. یک طرح انعطاف پذیر همیشه برتر از یک برنامه سفت و سخت است.

یک هدف تعیین کنید و به هدف خود علاقه مند باشید. شما باید کاملاً مشتاقانه به هدفی که می خواهید به آن برسید علاقه داشته باشید تا دقیقاً آنچه را که لازم است انجام دهید. اشتیاق به هدف خود به شما کمک می کند تا فداکاری ها و سازش های لازم را برای پیگیری هدف خود انجام دهید.

از تجسم مثبت به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود استفاده کنید. خود را در رسیدن به اهدافی که می خواهید تصور کنید. زندگی خود را بهتر از امروز تصور کنید. انجام این کار بطور منظم ذهن شما را در یک دوره برای نتایج مثبت قرار می دهد. از نظر علمی تجسم مثبت برای اکثر افراد اثبات شده است.

یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید - هر روز سه دقیقه را در مقابل آینه ایستاده و اظهارات مثبتی را تکرار کنید که برای اعتماد به نفس ، قدرت و پشتیبانی می توانید به آنها اعتماد کنید. چشم انداز خوش بینانه ابزاری قدرتمند است که می تواند فواید قابل توجهی برای ذهن ، بدن و حتی روح داشته باشد.

یک نکته عالی برای کمک به خود که همه باید آن را دنبال کنند این است که به خودتان وفادار باشید. طبیعت انسانی است که نگران شهرت خود در محیط های اجتماعی باشید. اگر ابتدا با شخصیت پردازی خوب شروع کنید ، دیگر نگران شهرت خود نخواهید بود. نگران آنچه دیگران فکر می کنند نباشید ، نگران آنچه واقعاً هستید باشید.

یاد بگیرید چگونه نفس بکشید. ممکن است انجام چنین کاری طبیعی به نظر برسد ، اما اگر برای یادگیری تکنیک های مختلف تنفس وقت بگذارید ، مطمئناً قادر خواهید بود شرایط استرس زا را بهتر مدیریت کنید. نفس بکشید برای تعداد هفت و نفس بکشید برای تعداد یازده.

یکی از راه هایی که می توانید به خود کمک کنید تا استرس خود را کنترل کنید ، انجام آرامش عضلانی پیش رونده است. یک به یک عضله را سفت کنید ، آن را بگیرید و سپس فشار را آزاد کنید. این امر به آرامش بدن کمک می کند و مطالعات نشان داده است که استرس ذهنی افراد با کاهش تنش بدن کاهش می یابد.

اگر بیش از حد الکل مصرف می کنید مراقب باشید. ممکن است فکر کنید که این امر به شما کمک می کند تا از حالت شل شوید اما در واقع به اضطراب و استرس کمک نمی کند. در بسیاری از موارد ، نوشیدن هر نوع الکل احساس اضطراب و افسردگی را افزایش می دهد و در صورت وجود این احساسات منفی باید از آنها اجتناب شود.

یک گام بزرگ در رشد شخصی ، تمرین رفتار فداکارانه است. شما می توانید با یادگیری نحوه فداکاری برای کمک به دیگران ، یک شخصیت قوی و مثبت پرورش دهید. اگر بتوانید برای دیگران فداکاری کنید ، شروع به تبدیل شدن به شخصی خواهید کرد که می خواهید باشید.

یک استراتژی عالی برای پیشرفت شخصی این است که کسی را که دارای صفاتی است که شما می خواهید داشته باشید تقلید کنید. این یک نکته کاملاً ساده است. بودن در کنار شخصی که صفتی دارد که می خواهید داشته باشید ، رشد این ویژگی را برای شما آسان می کند.

وقتی نوبت به پیشرفت شخصی می رسد ، اطمینان حاصل کنید که می توانید بین نزدیک شدن به چیزی که آرزو داشتید و انجام کامل هدف خود را تشخیص دهید. این مهم از این جهت است که شما سعی کنید در کارهایی که انجام می دهید بهترین باشید ، نه فقط کار را به اندازه کافی خوب انجام دهید.

چیزهای جدید بیاموزید و تجربه های جدیدی را امتحان کنید تا خود را بهبود ببخشید. مهم است که از پوسته خود بیرون بیایید و همه چیز شناخته شده و راحت را آتش بزنید. اگر نمی خواهید در گذشته زندگی کنید ، پس در گذشته زندگی نکنید.

یک نکته عالی در زمینه پیشرفت شخصی این است که محدودیت های خود را بشناسید. شما می خواهید اهداف بالایی برای خود تعیین کنید ، اما نمی خواهید اهداف غیرواقعی برای خود تعیین کنید که هرگز قابل تحقق نیست. این فقط منجر به ناامیدی خواهد شد. ما باید اهدافی را تعیین کنیم که بسیار چالش برانگیز و در عین حال تحقق آنها نیز ممکن باشد.

جلوی آرزوهایت را بگیر خواب داشتن چیزهای خوبی است. با این حال ، مهم است که آنها را به جاه طلبی تبدیل کنیم. ر Aیایی که داشتن یک چیز کاملاً بی فایده از پس آن بر نمی آیید. سعی کنید به آرزوهای خود برسید. حتی اگر بعید باشد ، با این که سعی کرده اید احساس بهتری خواهید داشت.

یک نکته عالی که همه باید توجه داشته باشند این است که بفهمند دنیا به دور شما نمی چرخد. جهان عظیم است و شما فقط قسمت کوچکی از آن هستید. دریابید که شما همه چیز را نمی دانید و چیزهای زیادی برای یادگیری و پیشرفت دارید.

اگر به دنبال ایجاد اعتماد به نفس در خود هستید ، باید با سرعت بیشتری راه بروید. افرادی که به سرعت راه می روند اعتماد به نفس می گیرند. آنها افرادی برای دیدن و مکانهایی برای رفتن دارند. 25 درصد سریعتر پیاده روی باعث می شود اعتماد به نفس و اهمیت بیشتری پیدا کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.