توسعه شخصی 101: بهترین نکات و نکات

اینجا فقط برای دخترهای عاشق است، اگر عشق نمی دونی چیه وارد نشو

توسعه شخصی 101: بهترین نکات و نکات

۱,۳۲۰ بازديد

توسعه شخصی 101: بهترین نکات و نکات

 

چطور می توانید چند دقیقه از وقت خود را صرف کنید تا مراحل ساده بهبود بقیه زندگی خود را یاد بگیرید؟ اگر به گفته های ما توجه کنید ، این همان چیزی است که این مقاله می تواند برای شما انجام دهد. نکات و ترفندهایی را که برای شما آورده ایم بخوانید تا بتوانید به توانایی واقعی خود برسید.

 

برخی از سطح رضایت برای سلامت روان و خودسازی بسیار مهم است. در حالی که تاکتیک ها و نکات خودیاری بر روی تلاش مداوم تمرکز دارند ، یک تصویر بزرگتر وجود دارد که باید در نظر گرفت. هرگز بدون داشتن کمی لذت به خود ، به سلامتی جامع و شادی ذهنی نخواهید رسید. بیاموزید به مواردی که نمی توانید تغییر دهید (خانواده ، درآمد سال گذشته و غیره) راضی باشید. هنگامی که از چیزهای دائمی زندگی خود راضی بودید ، آماده تغییر چیزهایی هستید که می توانید کنترل کنید.

 

با تعیین اهداف شخصی برای دستیابی به اهداف خود ، کارهای بیشتری را در زندگی انجام دهید. سعی کنید آنها را در یک برنامه بنویسید و بنویسید که چگونه قصد دارید به آنها برسید. هیچ نیازی به اهداف بزرگ یا کوچک نیست. آنها فقط باید به آنچه شما می خواهید بدست آورید مربوط شوند.

 

با عمل بر ترس شخصی خود غلبه کنید. برای غلبه بر ترس های خود کودک گام بردارید تا یا از میزان نگرانی شما بکاهد یا اینکه آنها را کاملاً از بین ببرد. خود را متقاعد کنید که می توانید فراتر از ترس از ترس باشید ، و می توانید برای دور زدن آنها قدم بردارید. شما توسط آنها محدود نمی شوید.

 

هنر فداکاری را تمرین کنید. وقتی به دیگران کمک می کنید ، با مراقبت از دیگران و تمرکز کمتر روی خود ، متوجه خود واقعی و دلسوز در خود می شوید. کمک به شخص دیگری که نیازمند است یکی از بهترین داروهای تسکین دهنده استرس است و وقتی چیزی از خود را برای کمک به دیگری فدا می کنید ، شروع به درک کامل خود می کنید.

 

رشد شخصی یک روند صمیمی و چالش برانگیز است. برای آسان تر کردن جستجوی کشف خود ، یک ژورنال را با جزئیات اهداف خود شروع کنید. این می تواند به شما کمک کند پیشرفت خود را تجسم کنید و جدول زمانی بهینه را برای اهداف شخصی تعیین کنید. همچنین می توانید از این ژورنال برای جزئیات موانع و موفقیت های موجود در این راه استفاده کنید - ممکن است متوجه شوید که کار شما بیش از تصور شماست.

 

رشد شخصی می تواند استرس زا باشد ، زیرا در تلاش برای تغییر عادت های قدیمی ، چالش های زیادی را به وجود می آورد. سعی کنید در این دوره استرس را در زندگی خود به حداقل برسانید. به حداقل رساندن استرس می تواند از واکنش بیش از حد به عوامل استرس زا جلوگیری کند. این باعث می شود که هر مانعی موفقیت نهایی داشته باشد ، زیرا واکنش بیش از حد ما را در معرض اقدامات اشتباه قرار می دهد.

 

پیشرفت شخصی همچنین به معنای سپاسگزار بودن برای آنچه که دارید دارید. نسبت به چیزهای شگفت انگیز زندگی خود لطف داشته باشید و از این دانش برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. سیستم های پشتیبانی که در حال حاضر در اختیار دارید چندین مکان برای ادامه کار بر روی اعتماد به نفس شما فراهم می کند.

 

سعی کنید از عوامل احتمالی جلوگیری کنید. بسیاری از افراد چیزهای خاصی دارند که باعث بدخلقی یا اپیزودهای آنها می شود. برای جلوگیری از استرس و اضطراب بی مورد ، سعی کنید از ماشه جلوگیری کنید. از شرایطی که ممکن است شما را ناراحت کند دور شوید. سعی کنید در برابر بازدید از وب سایت ها یا تالارهای گفتمان که ممکن است حاوی مطالبی باشند که می توانند شما را ناراحت کنند ، مقاومت نکنید.

 

یوگا فقط برای سلامتی جسمی شما فوایدی ندارد ، بلکه می تواند به بهبود روحیه شما نیز کمک کند. در نتیجه ، به یک ابزار ارزشمند کمک به خود تبدیل می شود. تمرین یوگا به آرامش ذهن کمک می کند ، در نتیجه شما کمتر در معرض استرس قرار می گیرید. حتی تکنیک های ساده ، مانند تنفس عمیق کنترل شده ، می توانند به شما کمک کنند تا آرامش بیشتری داشته باشید و هر روز اضطراب خود را کاهش دهید.

 

اطلاعات ارائه شده برای شروع کار باید اطلاعات خوبی در اختیار شما یا شخص دیگری قرار دهد. مزایای طولانی مدت شما برای استفاده از این توصیه برای شما می تواند بسیار چشمگیر باشد. وقتی وقت و عزم راسخ خود را برای ایجاد تغییرات جدی شخصی اختصاص می دهید ، مزایای آن بی پایان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.