مشاوره عالی توسعه شخصی که باید بدانید

اینجا فقط برای دخترهای عاشق است، اگر عشق نمی دونی چیه وارد نشو

مشاوره عالی توسعه شخصی که باید بدانید

۱,۲۸۳ بازديد
مشاوره عالی توسعه شخصی که باید بدانید

رشد شخصی در درجه اول مربوط به تعیین و دستیابی به اهداف برای خودتان است. در حالی که در انتخاب اهداف کاملاً آزاد هستید ، ممکن است بخواهید توصیه های موجود را هنگام رسیدن به طور مثر به اهداف خود در نظر بگیرید. بسیاری از توصیه های مربوط به توسعه شخصی وجود دارد. این مقاله فقط چند نکته در مورد روند کار به شما می دهد.

در حالی که بحران عاطفی بسیاری را که می تواند در زندگی شما رخ دهد ، پشت سر می گذارید ، برخی از پیشنهادات خودیاری همیشه به شما کمک می کنند. اگرچه ، در حالی که سعی در کمک ذهنی به خود دارید ، مراقبت از نظر جسمی به همان اندازه مهم است. تغذیه سالم و ورزش فکرهای مثبت شما را بیشتر از آنچه قبلاً فکر می کردید ، در ذهن خود جای می دهد.

درست است که پول در واقع نمی تواند خوشبختی شما را بخرد. با این حال ، این می تواند شما را با چیزهایی تکمیل کند که می تواند منجر به خوشبختی شما شود. به عنوان مثال ، ممکن است شما را از داشتن مشاغل خانگی خود خوشحال کند. با خرید چیزهایی مانند میز کار جدید یا رایانه جدید برای انجام این کار ، با استفاده از پول شادی خود را تکمیل می کنید. خوشبختی شما هرگز نباید به چیزهای جدید بستگی داشته باشد ، در عین حال ، خوشبختی به وجود ریاضت نیز نمی رسد. فقط به دنبال تعادل خوب باشید.

سعی کنید انگیزه خود را در رسیدن به اهداف خود حفظ کنید. شما باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و خود را باور کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که تمرکز خود را روی وظیفه انجام شده حفظ کنید. اگر به شما کمک کرد ، سعی کنید مسیری را که باید برای تحقق اهدافی که تعیین کرده اید طی کنید.

یک نکته مهم که هر زمینه از زندگی شما را بهبود می بخشد این است که یک خواب خوب داشته باشید. از نظر فکری همه ما این را از قبل می دانیم ، اما تعداد کمی از ما این را می پذیریم. استراحت مناسب برای ترمیم بدن ، بلکه همچنین برای کاهش استرس و التهاب ، محافظت از قلب ، تنظیم هورمون ها و بهبود حافظه ضروری است. خواب خوب 6-8 ساعت است "و برخی از افراد به بیشتر نیاز دارند. وقتی استراحت شبانه را اولویت جدی قرار دهید ، سلامتی و چشم انداز شما بسیار بهبود می یابد.

سر و صدا را از سر راه خود دور کنید. به نظر می رسد این یک گام کوچک باشد ، اما اکثر مردم دریافتند که از بین بردن بی نظمی نه تنها فضای چیزهای دیگر را آزاد می کند ، بلکه به آنها احساس آرامش کلی می دهد و احساس ناامیدی کمتر مکرر دارند. فقط دانستن اینکه اوضاع کجاست می تواند مایه آرامش باشد.

سوال بپرس! چه در مدرسه باشید و چه در حال حاضر در نیروی کار ، س askingال کردن باید بخشی منظم و مورد انتظار از زندگی روزمره ما باشد. پرسش های صحیح و قالب بندی شده رمز و راز آنچه از ما انتظار می رود را روشن می کند. آنها می توانند عملکرد ما را تسهیل کنند و اعتماد به نفس ما را بهبود بخشند.

از دوستان و خانواده خود در مورد شخصیت خود بازخورد مثبت بگیرید. درخواست صادقانه بازخورد با ماهیگیری برای تعارف بسیار متفاوت است. توضیح دهید که برای کشف مواردی در مورد خود که به شما یک دوست خوب تبدیل می شوند ، یا آنچه می توانید برای تبدیل شدن به یک دوست قابل اعتماد و حمایت کننده بیشتر کار کنید ، به کمک نیاز دارید.

مطالعات نشان داده است که طراحی و به کار بردن قصد اجرای آن می تواند احتمال تسلیم شدن در برابر وسوسه را به شدت کاهش دهد ، خواه وسوسه غذا باشد ، رذیل یا حتی خرید. از شرکت کنندگان خواسته شد که دقیقاً نحوه حواس پرتی خود را در صورت مواجهه با وسوسه های خاص خود یادداشت و تجسم کنند. در پایان مطالعه ، بیش از نیمی از شرکت کنندگان در مطالعه ، گزارش دادند که وقتی از قصد اجرای خود به عنوان راهنما استفاده می کنند ، می توانند در برابر وسوسه مقاومت کنند.

برای کنار آمدن با افسردگی ، ورزش کنید! پیاده روی یک شکل عالی از ورزش است و یک پیاده روی سریع می تواند برای بالا بردن روحیه شما معجزه کند. از قدم زدن غافل نشوید! هر روز پس از صرف شام با یک گردش راحت می توانید به آرامش و آرامش خود کمک کنید. وقت بگذارید تا نگاهی بیندازید و همه چیزهایی را که در اطراف شما هستند واقعاً ببینید. در همه موارد مثبت را جستجو کنید.

مثبت فکر کنید. به نظر ساده و نوعی احمقانه است اما واقعاً از بسیاری جهات به سود شما خواهد بود. اگر روز خود را با این فکر شروع کنید که از دوشنبه ها متنفر هستید ، احتمالاً متوجه خواهید شد که روز دوشنبه شما کثیف خواهد بود. اگر روز خود را با این فکر که روز خوبی خواهد بود شروع می کنید ، به احتمال زیاد روز لذت بخشی خواهید داشت.

راه حل گرا باشید. در دنیا دو نوع انسان وجود دارد: کسانی که بدون ارائه راه حل به طور مداوم مشکلات را برطرف می کنند و افرادی که مسائل موجود را با یکدیگر در میان می گذارند و راه حل ارائه می دهند. دومی همان چیزی است که شما می خواهید باشید. رهبران راه حل محور هستند. آنها مشکلات را مانند مشکلات قبلی می بینند ، اما در اینجا متوقف نمی شوند. آنها وقت می گذارند و راه های حل مسئله را توسعه می دهند.

برای درمان استرس از رابطه جنسی استفاده کنید! باور کنید یا نکنید ، این فقط برای بچه دار شدن یا اوقات خوش با دیگران نیست. این یک روش مطمئن برای از بین بردن استرسی است که از زندگی روزمره تحمل می کنید. این آرامش بخش ترین کاری است که می توانید هنگام احساس استرس انجام دهید.

از تعطیلات گاه به گاه استفاده کنید. اگر احساس می کنید که دچار انواع استرس های روزمره شده اید ، برای تعطیلات دور از خانه یا حتی در خانه خود وقت بگذارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.