مشاوره برای کمک به اهداف توسعه شخصی شما

اینجا فقط برای دخترهای عاشق است، اگر عشق نمی دونی چیه وارد نشو

مشاوره برای کمک به اهداف توسعه شخصی شما

۱,۲۸۸ بازديد
مشاوره برای کمک به اهداف توسعه شخصی شما

همه می دانند که پیشرفت حرفه ای برای موفقیت در شغلی ضروری است ، اما آیا تاکنون فکر نکردن در مورد پیشرفت شخصی را متوقف کرده اید؟ کارفرمایان امروز در تلاشند تا کارگران با مهارت های ارتباطی ، رهبری و حل مسئله خوب باشند. این مقاله نکاتی را در مورد پیشرفت شخصی ارائه می دهد و به شما در پیشرفت خود در حد توانایی کمک می کند.

برای موفقیت در رشد شخصی ، اهداف بزرگ را به اهداف کوچک تبدیل کنید. وقتی شروع به تعیین اهداف می کنید ، ممکن است اهدافی که انتخاب می کنید غیرقابل تحقق به نظر برسند. اجازه ندهید این سرعت شما را کند کند! برای رسیدن به یک هدف عالی و عالی ، شما نیاز به سنگ پله های راه دارید. برای دستیابی به هدف بزرگتر ، دستاوردهای کوچکتری را که می توانید و باید به آنها برسید ، شناسایی کنید.

یادگیری بیشتر در مورد پیشرفت شخصی می تواند شما را از مشکلات و بن بست های مسیر موفقیت خود دور کند. مقادیر فراوان کتاب و سایر مطالب موجود در این زمینه منابع ارزشمندی هستند. اگر هیچ چیز دیگری ارائه ندهند ، مثالهای منفی را نشان می دهند: اقدامات خطرناکی که علاقه مندان به توسعه شخصی می توانند یاد بگیرند که از آنها اجتناب کنند.

رشد شخصی به معنای انشعاب دادن است. چرا پایگاه دانش خود را افزایش نمی دهید؟ بعد از اینکه نقاط ضعف شخصی خود را شناسایی کردید ، یک رسانه خودیاری پیدا کنید که به شما امکان می دهد با آنها مبارزه کنید! تقریباً برای هر نوع موانع خودساخته کتابی وجود دارد. کتاب های صوتی یک گزینه عالی برای کسانی است که دچار نقص می شوند. به هر روشی که بروید ، کتاب های کمک به خود بسیار منطقی هستند.

منابع عالی برای پیشرفت کلی شخصی ، کتاب ها هستند. کتاب ها می توانند نسخه های صوتی ، چاپی یا دیجیتالی باشند. اطلاعات موجود در این منابع نه تنها نقل قول ها و نکات انگیزشی را به شما ارائه می دهد ، بلکه به شما الهام می دهد تا شرایط خود را کنترل کنید و شما را در مسیر احساس رضایت و هماهنگی بیشتر با عواطف و رفتارهایتان سوق دهد.

هنگام رانندگی یک زبان خارجی یاد بگیرید. چندین دوره زبان بصورت نوار یا به صورت دیجیتالی قابل استفاده در اتومبیل شما است. چرا در حین رانندگی به جای حرف و حدیث های بی خرد در رادیو به چیزی سازنده گوش ندهید. با قرار گرفتن در معرض منظم به سرعت مهارت خواهید یافت.

اگر هدف یا مجموعه ای از اهداف را مشخص نکرده باشید ، نمی توانید در رابطه با پیشرفت شخصی پیشرفت کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است مایل به کاهش وزن باشید. بدون رسیدن به هدفی ، پیشرفت یا احساس اینکه در حال پیشرفت هستید تقریباً غیرممکن است. بنابراین ، اکنون هدفی را تعیین کنید.

اگر هنوز یک میز و یخچال پر از مواد باقیمانده از شام شکرگذاری یا شام کریسمس خود دارید ، آنها را بسته بندی کرده و به جای بیرون ریختن ، آنها را به باشگاه زنان محلی یا پناهگاه بی خانمان تحویل دهید. از درون احساس بهتری خواهید داشت و می توانید با غذاهای خوشمزه و دسرها به راحتی روز کسی را جشن بگیرید. سعی کنید این عادت را ایجاد کنید که لزوماً فقط در تعطیلات مهم محدود نمی شود ، چه شما هفته ای یک بار غذا تحویل دهید یا هر ماه.

داشتن ایمان برای رفاه حال یک فرد ضروری است. ایمان ، باور داشتن بدون دیدن و سپس عمل به اعتقاد شما است. کافی نیست که بگویید ایمان دارید ؛ شما باید ایمان خود را عملی کنید. این بدان معنی است که به جای اینکه فقط فکر کنید که می توانید بهتر شوید ، ادعا کنید که کامل شده اید. مقداری ایمان نشان دهید!

بگذریم ، دنیای اطراف ما روز به روز سریعتر و سریعتر حرکت می کند. شما می توانید در مسابقه موش گرفتار شوید یا اینکه مطابق اهداف و خواسته های خود انتخاب کنید که سرعت خود را بدست آورید. دستیابی به آن می تواند یک امر نسبتاً دشوار باشد ، اما با فکر کردن در مورد روشهای کنترل خود شروع کنید.

به یک دوست اعتماد کن از شخصی که به اهداف خود اعتماد دارید سرنخ کنید و وقتی تمجید اطمینان خاطر از پیشرفت خود می خواهید به او رجوع کنید. یک دوست واقعی همچنین می تواند یادآوری های مودبانه ای را ارائه دهد که شما باید کمی بیشتر کار کنید. پاسخگو بودن راهی دارد که ما را مجبور می کند با تلاش بیشتری برای تحقق اهداف خود کار کنیم.

بسیاری از ما در دریافت کمک مورد نیاز مشکل داریم زیرا از پذیرفتن وجود مشکلی خودداری می کنیم. مانند هر برنامه اعتیاد ، اولین قدم برای کمک گرفتن اعتراف به وجود یک مشکل است. پس از پایان این قوز ، می توانید در مسیر کمک گرفتن باشید.

مطالعات نشان داده است که طراحی و به کار بردن قصد اجرای آن می تواند احتمال تسلیم شدن در برابر وسوسه را به شدت کاهش دهد ، خواه وسوسه غذا باشد ، رذیل یا حتی خرید. از شرکت کنندگان خواسته شد که هرگاه با وسوسه های خاص خود روبرو شدند دقیقاً چگونه حواس خود را پرت کنند ، بنویسند در پایان مطالعه ، بیش از نیمی از شرکت کنندگان در مطالعه ، گزارش دادند که وقتی از قصد اجرای خود به عنوان راهنما استفاده می کنند ، می توانند در برابر وسوسه مقاومت کنند.

با شناسایی عبارات ، افراد و ایده هایی که باعث واکنش عاطفی منفی در ذهن شما می شوند ، خود را قادر می سازید تا درگیری ها را بهتر کنترل کنید. با آشنایی با این محرک ها ، می توانید خود را آموزش دهید تا از خاموش شدن و دفاعی بیش از حد خودداری کنید. جلوگیری از این رفتارها شما را برای همکاری آماده می کند

برای دستیابی به سازش با طرف مقابل همکاری کنید.

برای اینکه واقعاً به عنوان یک شخص پیشرفت کنید ، تغییر را مطالعه کنید. به دنبال تغییر در محیط خود باشید و نحوه وقوع آن را تماشا کنید. هنگامی که شروع به درک تغییر می کنید ، توانایی های خود را برای انطباق با هر شرایطی و آمادگی بیشتر در زندگی خود برای رویارویی با چالش های خود شروع می کنید.

حتماً یک خواب خوب داشته باشید. اگر بیش از حد خسته هستید ، مطمئناً در بسیاری از موقعیت ها واکنش بدی نشان خواهید داد. بدن و ذهن شما برای بهبودی از چیزهایی که آن روز را پشت سر گذاشته اید به زمان خوابیدن نیاز دارند. در طول روز مدتی ورزش کنید تا به شما کمک کند تا برای یک خواب خوب خسته شوید.

همانطور که می بینید ، پیشرفت شخصی نه تنها در بازار کار امروز ، بلکه به طور کلی در جامعه بسیار مهم است. افرادی که مهارتهای شخصی خوبی دارند و افراد کاملاً مطلوبی هستند ، تمایل به موفقیت بیشتری دارند. امیدوارم که این مقاله اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار داده باشد که بتوانید از آنها در جهت توسعه شخصی خود استفاده کنید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.